Close

Com entrenar?

Principalment, la forma d’entrenar no varia segons els objectius, ja que si vols obtenir resultat de creixement muscular la manera d’entrenar hauria de ser pesada, és a dir, movent pesos que estiguis a prop del teu màxim aconselladament en un rang de 12-15 repeticions en exercicis de màquines o exercicis més tècnics i els exercicis que exigeixen més, 6-10 repeticions, sempre a prop de la fallada muscular, és a dir que l’última repetició sigui l’última que puguis elaborar amb bona tècnica.

També és imprescindible que a mesura que  progressis el teu pes també el pes que aixequés ha d’anar puixant per forçar als músculs a superar-se a si mateixos, però sempre de manera progressiva i segura. 

Encara que si la teva finalitat no és guanyar musculació i vols enfocar-te més en la salut doncs el que és recomanable és fer càrdio o sèries de moltes repeticions amb pesos lleugers, que això va molt bé per al cos i per augmentar resistència.


Entrenament setmanal:


Un dubte freqüent és no saber quina part del cos entrenar cada dia. Per això existeixen rutines, les quals no repeteixen el mateix múscul dos dies seguits, ja que en entrenar correctament trenquem les fibres musculars perquè posteriorment amb la proteïna es reparin i d’aquesta manera creixin a poc a poc els músculs, però aquest procés pot arribar a durar de 24 a 72 hores per això no és recomanable entrenar la mateixa part d’un múscul dos dies seguits, pel fet que pot arribar a ser lesiu.